6 Ocak 2011 Perşembe

Finaller, proje ödevi ve misyon5ice...

"Bugünün işini, yarına bırakma..."

Finallere ve misyon5ice ödev teslimine çok az bir süre kala, bu söz sık sık kulaklarımda çınlıyor. Beklediğim ya da beklemediğim pek çok iş üst üste gelmiş durumda ve ben, ciddi bir yol ayrımındayım. Aslında bunun "yol ayrımı" durumu olmasını istemezdim ama kalan zamanım bana sadece tek bir seçenek seçme zorunluluğu veriyor. Bu yüzden önümde üç şık var:

1) misyon5ice ödevi üstünde yoğunlaşıp, Introduction to Computer Science dersinden iyi bir not almaya çalışacağım.
2) Finaller için hazırlık yapacağım. Özellikle fizik finaline çok çalışmam gerekiyor ama bunu nasıl yapacağımı bilemiyorum. Not yok, defter yok, kitap yok...
3) Algoritma ve Programlama dersinin 3 hafta önce verilen proje ödevini yapacağım... Ya da yapmayı umuyorum.

Belki de yapacağım en mantıklı şey; fizik sınavına çalışmak. Ama sadece 4 gün kalmışken (Akşam olduğunu düşünürsek 3...) bu işi nasıl halledeceğimden emin değilim. Üstelik henüz nereden bşalayacağımı da bilemiyorum.

Kısacası, benim için bir mucize gerek :) Umarım, finallerden de alnımın akıyla çıkar, 2. döneme güzel bir şekilde başlarım.

Esenlikle kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder