7 Ocak 2011 Cuma

Eyyvah Eyvah

Bugün misyon5ice yarışmacı arkadaşlarımın bloglarının inceledim biraz. Herkes, ziyaretçi sayısını arttırmak için değişik yollara başvurmuş gibi görünüyor. Kimisi gündelik hava tahminlerini sitesine koymuş, kimi kurtlar vadisinin son bölümünü yayınlamış vs. vs... Ben de bunun üzerine düşündüm düşündüm, google 'ın listesinde taa 24. sayfada olan sitemi nasıl ileri taşırım dedim. Aklıma bugün vizyona giren eyyvah eyvah 2 filmi geldi. Bugün size o filmin tanıtımını yapacağım. Belki birkaç ziyaretçi de koparırız :D


Serinin birinci filminde, babası Ali Rıza Şeker'i bulan Hüseyin için artık halledilmesi gereken tek bir iş kalmıştır; o da Geyikli'deki sevdalısı Müjgan'ın kalbini kazanmak... Can dostu Firuzan ablası, babası Ali Rıza Şeker ve terzi Ramiz ile yola çıkan Hüseyin'i bu filmde de ilk filmde olduğu gibi pek çok süpriz beklemektedir.

Hüseyin'in yolunu gözleyen dedesi ve ninesinin, yıllar sonra çıkıp gelen Ali Rıza'nın ve diğer yeni kahramanların hikayesini bize yine klarnet anlatacak.

İlk filmi kahkahadan kırıp geçiren Eyyvah Eyvah'ın bu 2. filmi, kesinlikle beklediğimize değecektir derim ben. Bugün nasip olursa o filme gideceğim ve size de gitmenizi şiddetle tavsiye ediyorum. Aşağıda film fragmanı da mevcuttur:



Hepinize misyon5ice'lı günler diliyorum. Esenlikle kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder